www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 30 oktober 2010

Livet leker!


Here we go, tagga höstlov!! XD :D Love till' the end! Var aldrig i stallet igen i eftermiddags, för jag somnade och vaknade inte förresns halv åtta på kvällen xP Så fuckin trött var jag, mitt huvud bara stängde av för ett par timmar ^^, Men nu är jag lite piggare, skall kolla film och käka chips tänkte jag. Blir nog Robert Gutavsson denna helgen också, alternativt någon annan komedi.. Jag vet inte xP

Kvällen (NATTEN!) igår var störtskön! Eller bör jag säga i morse? Skräckfilm (Strandvakaren), spökhistorier, Spökrunda 2 timmar, gå i genom manegen och bli fälld av galna (läs: underbara) människor och sova på samma otroligt obekväma madrass som Madde XD OMG :D Jaja, kort sagt var det sket sköj, något att rekomendera! ;D Gick och la oss vid 5 i morse, blev brutalt väckt utav Madde vid 8 x) We likey!

1 kommentar: