www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 7 oktober 2010

Jag fullkomligt badar i svett!

Nyss kommit hem från stallet, ridit i runt 2½ timma idag.. Först på starka men otroligt snälla Latent och sedan efter på Kallesson.
Ridningen i u3 gick bra, har dock lätt för att luta mig lite för mycket framåt; jag måste RÄTA UPP MIG, med kroppen och med blicken! Dit man tittar hamnar man.,, ;)

Sen kollade jag på hoppspecialen där Fillan Fillus hoppade Beda! Gick super bra, jätteduktiga är ni! Sen ett stort + för Erika på Teqila och Mimmi på Fatima! ;D Ni hade en hejarklack på läktarn!

Med Kalle red jag i lilla manegen. Någon hade satt upp ett litet hinder så det skuttade vi över ett par gånger, Annars mycket trav och lite skänkelvikningar. Jätteviktgt att han blir lösgjord, det är lättare att få han i form då och då får han bättre ryggmuskler vilket innebär att han orkar mer. :) Kort sagt; vi jobbar på det!
Resten av veckan; Fredag - longering Lördag-Rida ut Söndag - Kalle står. Kan hända att vi byter plats på lördag/söndag beror lite på :)

1 kommentar:

  1. Å när ska morsan få skrutta runt då? Jag är nyfiken! Ett halvt varv är inte mycket för att lära känna en kuse...

    SvaraRadera