www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 17 oktober 2010

Sjövik med tha gang!!

Å vad jag är nöjd över helgen! Har träffat många nya schyssta kompisar, däribland Felicia och Jenna som jag och Madde delade rum med ;)
Vi sovde i ett jätte mysigt 5 bädds rum, men som var lite kallt i mellanåt, jag frös rätt mycket fredag kväll-natt. Not so funny!
Vi bodde alldeles vid en sjö också, fast jag badade inte xD men ett par halvt knäppa killar badade .. hur kan man? o.o x)
Vi var 22 'konfirmationsbarn' och måånga ledare, kändes så i alla fall haha xD
Nu skall jag kolla på Parlamentet vid halv nio, och sen tänkte jag gå och lägga mig. Har kännt mig sjuk sen i morse, hoppas det inte bli värre. Ja e tjock i halsen å skit, både Markus och Mamma är sjuka.. Fan! ;(


2 kommentarer:

  1. Va det i östads ridklubb eller vad det heter? min mormor bor as nära där, isf :) red jätte mkt där som liten :D

    /Johanna

    SvaraRadera
  2. Svar Johanna: Jag var faktiskt inte på ett stall den här gången, utan på en lägergård i Sjövik :D Sjöviksgården heter den :)

    SvaraRadera