www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 4 oktober 2010

Muuhii!!

Muuhii på alla därute! På bred Hanniska betyder det på ett ungefär; 'Heeeeejjhh! Jag är suuper gladish just nuuu!!'
Vet inte riktigt varför jag är glad, men jag jobbar på att hitta svaret! ;D

Idag har jag inte gjort så mycket, var i skolan då förståss haha xD
Engelska - I morrn har vi utverdering, skall plugga lite nu.. haha ;P
Bild - Målade .. typ xD
Lunch - Nån konstig fisk som inte smakade nånting..
Svenska - Läste ut Romeo och Juliet .. så tragisk, båda dör på slutet
Hemkunskap - Gjorde grekiska varma mackor! Jummy!!! :D
Idrott

Idag har Fillan Fillius haft Kalleponken :) Det gick tydligen superbra, de hoppad lite granna :D Jätte stolt över båda två, superfina är ni! Puss!
Och medans Fillan var i stallet och göttade sig, har jag fått utstå ännu en veckomässa. Det är inte så att jag bankt vägrar att gå i kyrkan, men det är inte världens roligaste heller precis...

Nej, nu skall jag fixa GT och plugga en stund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar