www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 23 oktober 2010

tankeställare?

är lite trött på människor som inte uppskattar det dom har, som i stället vill ha mer och mer. jag är långt i från perfekt, jag önskar ofta jag hade en egen dator till exempel. Men jag vet att jag klarar mig utan en också, jag dör inte utav att använda familjens datorer ;)
behöver jag något, köper jag det. men det skulle aldrig falla mig in att köpa en till tv för att min gamla 'har fel färg', inte heller skulle jag slänga jeansen jag köpte förra veckan och köpa nya för att 'det inte längre anses vara coolt att ha den färgen på sig'.
jag har min egen stil, slösar inte gärna pengar på sånt jag inte behöver. men jag unnar mig gärna saker jag vill ha :)

Jag lägger hellre mina pengar på användbara saker till kalle, skivor och sånt istället för att köpa svindyra märkeskläder.
det är jag, och jag är säker på att många tycker jag verkar vara en snål jävel nu haha. Men det är jag inte, jag är bara mig själv :)

Kände bara för att skriva av mig lite kort, kanske gav jag någon en tankeställare, vem vet. Godnatt. ;)

2 kommentarer:

  1. Tycker det är skönt att du är precis som du är! Att ha en egen stil, egna åsikter och även acceptera andra som dom vill vara är för mig en stark egenskap och bra människosyn! Att du är ego håller jag absolut inte med om tvärtom!!! Tycker mycket om dig som person, du har ett hjärta av guld och en personlighet som sprider glädje! Kramar från en annan viljestark!!!

    SvaraRadera
  2. Kul att lite av vår inställning fallit i god jord. Vi hade inte kunnat ha Kalle om vi inte haft den gemensamma inställningen i familjen! KRAM!!!!!!

    SvaraRadera