www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 1 december 2010

Hoppas på trevligt veckoslut

Jag är nog den enda som gråter till Boulevard of broken dreams .. Eller ja .. just nu iaf.. Är allmänt depp, MEN DET GÅR ÖVER! ;) Kiss the demons out of my dreams...
O i morgon skall jag fan till skolan, orkar inte med att vara sjuk längre.. Vaknade vid typ 10 idag, var uppe rätt sent i går för jag fastnade i chatten på Facebook xD hahahaha .. :)

Har gort lite julkort under dessa tre dagar jag varit sjuk.. Typ det enda jag har orkat göra xD Har inte bilder right now, men det kommer :) Hade vart kul att få lite tips på roliga jul-pyssel och så :D
Resten av veckan ser ut så som följer;
Ikväll skall jag följa med pappa till stallet, han ville ha hjälp.I morgon skall jag rida lektion i U3, på Kalle tror jag. Ska nog ha han de sista tre veckorna :)

I MORGON FYLLER DESSUTOM SÖTNOSEN FILLAN ÅR! GLÖM INTE ATT SÄGA GRATTIS!!
På fredag skall jag till Fillan, lördag och söndag vet jag inte riktigt, tror jag skall och julhandla med mamma :) Hoppas det iaf! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar