www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 11 december 2010

White christmas


Även fast snön töat lite idag, så ligger den ännu vit inför den stundande Lucian. Jag ha fått ett julryck, lyssnar på julmusik och har det allmänt mysigt.

Har blåsor på händerna, jag har sopat stallgången i stora lektionsstallet två gånger idag. Först när jag och mamma mockade/spånade i lilla och stora stallet, och sen efter att Nisse gett hästarna hö :-) Mysigt att pyssla i stallet, dock. Jag skall inte klaga...

I morgon är det dags då i alla fall, familjedagen står för dörren. "Varning" till alla därute är att det kommer bli mycket, mycket folk. Vilket är bra haha ;-)
Och bilden visar, om det var någon som inte förstod, vad jag skall göra i kväll :) Får förhoppningsvis lagt mig vid 10 någon gång, är schwein trött..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar