www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 13 december 2010

Outfit


Outft; "Vardag" :)
Detta brukar jag oftast synas i när jag är i stallet. Reflexjackan älskar jag! Man syns bra, och den är varm. Dock åker den, precis som Patricia nämner gärna upp på ryggen.
Ridbyxorna är köpta på My one och de är jätte bekväma :) Helt OK pris också.
Fleecetröjan köpte jag för ett apr månader sedan på Tre Hästar, älskar den! Den har blivit min ständiga följeslagare ;D Varm och gó :D
Sen så finns dte en bild på tränset också. Det är inte nått jag har på mig (fniss!) men Kalle har :) Pannbandet köpt på Tre Hästar, Gummityglar köpta av Jenny Gunnarsson. Vill du också ha gummityglar? Jag använder inte de gröna på bilden, så om någon är intresserad så finns ett par gummityglar tillsalu :) Annars kan du alltid titta HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar