www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 2 december 2010

Grattis Fillan!


Om någon (helst inte så många) inte visste det, så är Felicia Gunnar på Gren 14 år idag! :D Dagen firades naturligtvis på hästryggen! ;) Felicia+Sumatra=sant! :D

I present utav mig fick hon en kaka xD Fast den riktiga presenten får hon i morgon.. ;) And I'm not gonna tell you what that is x) Delvis för att jag inte har köpt det än .. hehe XD


Idag red jag Kalle i U3, han var supersnäll! :D Han ar kinda lugn också, inte så stirrig som han är ibland. Skönt! :) Anmält mig till julklapps hoppningen idag också, 50 cm. Inte högt, skönt! Bättre att komma runt än att hoppa högt xD Skall nog anmäla mig till clearrounden på KMet också, man kan hoppa 50 eller 70 man väljer :) GÖTTIT!

Här är en bild som illustrerar min kärlek till julen :] I know, I'm such a good painter,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar