www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 28 december 2010

Hanne hissar/dissar bloggar!

www.egoinas.se
"Egoina" skriver om sitt liv, och det bästa med henne är att hon inte är som alla andra! Hon är inte så hyperaktivist när det gäller hennes eget utseende som tillexempel Kissie. Däremot är hon en ypperlig bloggare, och det är alltid intressant att läsa hennes inlägg! :)

www.kissies.se
Alexandra "Kissie" tror jag de flesta vet vem det är. Allmönt beroende av kläder och av plastikirurgi. Annars så är hon en bra blggare, OFTAST skriver hon om intressanta saker. Dock inte särskillt intressant att det ibland bara är inlägg om hennes utegångar.. ;P

www.dessies.se
Dessiré "Dessie" är 16 år och har redan köpt lägenhet med sin pojkvän. Önskar henne lycka till så att säga ;P Kan bli kul att lösa om hur det går..
Nej men i alla fall; hon är en bra skrivare och hon klär sig rätt bra :) Intressanta blogginlägg också oftast.

-----------------------------------------------------------------------------------

www.josefinebergling.blogg.se
Mycket uppdatering, roliga inlägg och ämnen som intresserar mig :) Lägg gärna ut om du har saker tillsalu!

www.rilfarna.blogg.se
Amanda & Evelina som har hästarna Qlementine och Ideja. I och med att de är två blir det mycket uppdatering, gillas! :D

www.sofijaarvidsson.blogg.se
Sofija är en mycket bra bloggare, och har många och bra foton i inläggen. Hon har ponnyn Bellina :)

www.bbegngtsson.blogg.se
Yrsa Bengtsson har bloggen, och tyvärr är det inte så mycket uppdatering vad jag har sett.. Men rolig att läsa! :)

www.minponnyochjag.webblogg.se
Patricia Hagström och hennes syster har hästen Tjalve. Tycker personligen att layoten på bloggen är snygg! ^^ Fina bilder!

www.emmaochpegasus.blogg.se
Emma Breitenfellnr har bloggen, och hon har en ponny som heter Pegasus :) Många bilder, snygg layout och intressanta texter!

Har jag glömt dig?? KOMMENTERA :)


5 kommentarer:

  1. Kissie tycker jag bara verkar skum. Har ju sett hennes videobloggar på y-tube och jag fattar verkligen inte vad de tätr som rör sig i den tjejens huvud xd
    Puss <3

    SvaraRadera
  2. hihihihi :DD <3
    sv; haha aah hon var helt crazy och så den tjocka magen på det..! bra;)

    SvaraRadera
  3. Förresten så var inte jag med xd <3

    SvaraRadera
  4. haha :D
    *tova :)
    yrsas blogg heter : yrsabengtsson.blogg.se och min bbengtsson.blogg.se ;p

    SvaraRadera