www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 19 maj 2013

BohusCupen- PonnyHopp

Det hade varit lite roligt att komma i gång med bloggen ingen nu över sommaren, trots allt är ju det inte bara en blogg utan också ett sätt för mig att blicka tillbaka på mina snart 3 år som lycklig hästägare; framgångarna men också motgångar dokumenterade. Det är som en väääääldigt dåligt gömd dagbok.

Jag rensade ut lite bland mina hästgrejer i garaget häromdagen, den bloppisen finner du HÄR (länk) kika gärna in och kolla om det finns något just Du letar efter!

Idag har jag suttit i sekretariatet på Alleby i samband med Bohuscupen Ponny Hopp, där våra underbara allebytjejer sliutligen stod som 1a placerade i lagklassen. I Individuella Lektion knep Felicia Westling och ridskoleponnyn Tigger en andraplats -Grattis till er!
Tävlingsdagen flöt på oerhört bra, både tidsmässigt och allmänt. Härliga människor och duktiga funktionärer gör det så mycket enklare.

Mitt huvud är helt slut nu, jag som är lite ovan vid Equipe, vilket är programmet som har koll på alla anmälningar, startlistor, ekonomi och så vidare lär mig nya saker varje dag i sekretariatet. Tur att jag inte tävlar själv, hade nog tröttnat på alla dessa anmälningar då! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar