www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 28 maj 2013

SKA Skulle göra..

Jag tror snart jag ger upp haha. Hjälp, mådde ju kasst igår kväll och idag är det bättre men var hemma idag från skolan. Det roliga är att det går som i vågor har korta stunder då jag är mer eller mindre helt utslagen, nyser och snorar och ögonen rinner. Hmm..?

Helst hade jag velat radda upp saker jag SKA göra idag, men eftersom jag då är sjuk/är allergisk (nej jag vet inte vad det är, det märker vi) så får jag väl istället skriva upp saker jag skulle gjort. ¨

*Haft idrott, Fysik och Naturkunskap
*Köpt ett par nya skor (eftersom jag inte gjorde det igår)
*Gått på körövning
*Varit ute i solen.. Höhö

Bilden ger mig sånt där härligt mysryck. Saknar min häst, vi har inte synts sen i fredags.. Men om jag fjäskar lite kanske jag får lov att hälsa på idag? Hmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar