www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 20 maj 2013

Försommarkväll

Har båda fönstrena i lägenheten öppna, en varm och skön försommarkväll. Har precis ätit en underbar middag tillagad av undertecknad och nu tänkte jag kolla på en film eller nått sånt. Låter som en bra ide!

I Dag har min medryttare farbror Kalle, och i morgon rider rara Amanda honom.Det blir så när matte har mycket att göra, fast jag har honom resten av veckan. Har inte bestämt mig för om han skall få följa med mig upp till Eva-Lena och Jockes gård till helgen ännu, men det får vi fundera på. Jag tror han skulle tycka det var roligt, och det blir ju i såfall miljöombyte för både mig och hästen. Tål att tänkas på!

I morgon börjar inte jag skolan förrän 09:45, så skönt! Klassen skall ha friidrott på Rambergsvallen .. mindre skönt. Men vad gör man inte.. Eftermiddagen bestär av en otroligt rolig (hööör sarkasmen) Naturlektion och efterskolan blir det Vårkonsert med St. Olofskören. Är inte nervös än, hinner nog bli det skall ni se!

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=59fb348387&view=att&th=13ebe8c2d18290e3&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P97SHLeqh9Scjkz1wV3r-fb&sadet=1369073964611&sads=aOb33qiNPEUuGqUWo6qsmNlJckI&sadssc=1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar