www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 23 maj 2013

Ridpass x2

Ett nationellt prov i matte 2C, två ridpass och ingen mat senare är jag gaaaanska redo att checka ut. Fy skjutton vad jag är trött!

Är dock jättenöjd och glad över min underbara Kalleman. Jag kom till stallet fem över halv fem och det fanns platser kvar i U2an så jag valde att rida med i den. Myyyyycket trav, ställa och lösgöra. Tillslut så gick han bara där. Lätt och trevlig, min fina häst!
Två timmar senare red jag Ivan den förskräcklige (haha) i Dressyr 5an ute i paddocken. Det var så fint väder så vi passade på. Fick jobba mer här med tempot och att få honom lösgjord. Han har ju några år på nacken men oj vad han kan när vi väl får till det! Myshäst.

Söta Amanda, Kalles lillmatte, tog ut farbror så han fick beta. Hon satt på honom i bara grimman och myste. Som om de aldrig gjort någonting annat. Lycklig Hanne, stolt!

En gammal bild från när mamma tömkörde. Snygging!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar