www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 25 juli 2010

Bitchig

Bitch, bitchigare, bitchigast. Eller nått. Jag är tydligen bitchig om man lyssnar på Colin. Nej, det är inte seriöst haha. Vi har så grymt kul, fastän vi står på en parkering mitt i regnet under en tävlingsdag! :) Haha.. Gud.
Idag hände inget oförutsägbart, mer än att vissa jockeys tror de är bätte än andra. Men det är inte mitt problem; vill han ta de konsekvenserna som blir om man inte följer regler, då får han ta dom. Punkt slut.

Det regnade förresten idag ;) Liiite. hade kortbyxor på mig först, men pappa fick hämta ett par jeans och regnbyxor efter att jag var helt genomblöt. Najsigt! Så sitter här inne i värmen och myser .. *mysmys*


Och i kväll har jag ändrat lite på layoten på den hära bloggggen.. Förhoppningsvis kanske det ser lite bättre ut än vad det gjorde innan. Vad tycker du? :)

1 kommentar:

  1. HAr regnat hela dagen här uppe, usch vad jag hatar regn xD
    Ja, kortbyxor i ösregn låter inget vidare, här går jag runt med mjukisbyxor som luktar fisk och en tjockiströja, eldar för fullt!
    MEn vill ut på promenad, nu nu nu!

    Layouten blev skit snygg, den får du vara nöjd med! :D

    SvaraRadera