www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 10 juli 2010

Käkade grus

I detta avsnitt;
Jag äter grus och dissar blinningar xD ;O
-----------------------------------------------
Idag har det varit super varmt! FÖR varmt.. Red i manegen för att slippa blinningarna en stund.. Barbacka, dock, vilket är sjukt kul!! :D Bestämde mig för att galoppa, testa lite bara. Och det gjorde vi! Kalle tyckte uppenbarligen det var kul, för han gjorde ett glädjeskutt! Och oups, där hamnade man .. just det, på marken. Gjorde inte ont eller så, jag gled ju av i och med att jag inte hade nån sadel! Men var sjukt kul iaf! :)

Nu skall jag till Manddie en stund. Ska bli jättekul, men sålde GT i morse så är jättetrött..



Dagens Hiss: Barbacka-Ridning!
Dagens Diss; Blinningar !!! :@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar