www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 1 juli 2010

Trötter och Glader :)


För en enda gångs skull gick jag upp tidigt idag. Runt 8 tror jag klockan var :) Å så åt jag frukost. Pappa sklle till jobbet så fick äta ensam..Å sen kollade jag på det där sommarlovsprogrammet ;) Det var väl sådär.. Måste säga att hej Hej Sommar med Nick Skröder eller vad han hette var bättre. Hur länge sen kan det ha varit? 2-3 år sen? Någon som vet? Jag kollade kanske någon vecka eller så sammanlagt förra året. En Nick är okey, men två galningar i samma proram? Skulle inte tro det.

Satte mig ner vid frukoste och gjode en lista på vad jag borde hinna med idag:

  • Ladda batterierna till kameran
  • Åka till stallet -rida ut?
  • Hämta Mackan hos mormor
  • Städa rummet

Någon som tror att jag klarar det?

Tack, Melinda Berg, för bilden på Kalle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar