www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 21 juli 2010

Nya skor fram + mys i Paddocken

Idag har Kalle fått nya skor fram! Verkat framhovarna också, naturligtvis. Nästa vecka kommer hovslagarn' igen, skall försöka med bakhovarna, (Kalle är livrädd för att bli skodd bak.. :/) Får se hur det går, vi jobbar på det!
Sen efteråt så red jag en kort stund i paddocken med Felicia och Lady :) Mysmys <3 Skritt och trav bara, vi tog det lite lugnt. Också red vi ut en kort stund efteråt, Jag Felicia Kalle och Lady. Jag tror Kalle gillar Lady, haha ;D

Känner mig snäll! ^^ Hjälpte Felicia att fylla på hö i Ladys hage och att "göra" frukost till henne. xD :) Sen köpte och o Fille glass .. nam nam! Sån där "snurr islass" i olika färger ^^,

Nu skall jag äta kvällsmat! Kanske skriver nått mer senare i kväll, vet inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar