www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 15 juli 2010

Dagen idag och igår

I går hände en del som jag inte orkade berätta om :)
Först så var vi på 3 hästar och lämnade in ett par shortshaps, en grimma, ett par handskar och ett pannband på begagnat avdelningen. Köpte även 3 säckar (!) pellets till marsvinen.. Å sen så kunde jag naturligtvis inte hålla mig borta från begagnat avdelningen så det blev att vi köpte
1 svart grimma 20:-
1 pullar nosgrimma 40:-

Sedan åkte vi upp till Liselotte på Gibraltargatans Zollogiska och köpte fiskmat å spån. ( Å just det, sa jag att jag bar på Hornbasch i förrgår eller nått sånt och köpte 2 stycken black mollys? Det är fiskar alltså. De är vita med svarta prickar, hade bara svarta innan ;) )
Å efter det var jag i stallet. Red gymkhana, som sagt. Jättemysigt!

För att detta inlägget inte skall bli för tråkigt, bjuder jag på 2 av marsvinen! Haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar