www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 5 juli 2010

Morgonstund och blåbärsris



Tjenixen! Fick just kritik för mina tonnåriska stavfel.. Hmm.. Morsor alltså! Jag menar ja tucker inte at jag po nogåt sett stavar fel? o.o Inte alls! Och varför dra alla tonnåringar över en kam? Alla är inte lata soffpotatisar . *hrm..* inte alls.
Nej, nu skall jag sluta tramsa mig!
Gick upp tiiidigt i morse haha ;D Vid åtta åt jag frukost med pappa innan han åkte till jobbet. (Varför jobar ALLA medelålders pappor på Volvo?!). Sen så slappade jag vid TVn en stund. Sen så skulle jag gå en runda i skogen. Fast jag konstaterade att det numera växer blåbär där! Namsigt värre!! Så gick hem å hämtade en burk :) Dessutom har det varit ett rejält smultron år i år. I normala fall brukar vi kanske ha fått 5 smultron så här års. Både Förra veckan, i lördags och idag har jag plockat handen full med smultron. Magi? Ah, säkerligen.
Förresten så .. nej vänta *sniff, sniff* luktar pannkakor! Tror monstermamman lagar lunch! Hehehe.. Mumsigt!
Och för guds skull, läser du så komentera! haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar