www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 27 juli 2010

Jag har ont i rumpan

Japp! Det har jag.. Cyklade i ca 1 timme idag på en på tok för liten cykel med en på tok för liten sadel. Så .. har ont i röven xD Not fun at all.. Men var med bästaste Jonathan iaf <3<3
Sen så var jag i stallet. Red i paddocken. Skulle egentligen hoppat i manegen, men de vattnar där i dag också!! :/ Anyhow. Han gick ganska bra, var lite okoncentrerad och lite seg, men det blev bättre efter ett tag. Faster Eva och hennes sambo Sigvart (han e från norge) var med i stallet idag! Jättekul!
Får skriva mer i morron för nu skall jag till Farfar och sova över där tills i morgon!
Ha det :)

1 kommentar:

  1. Låter som en toppendag! Förutom att du har lite ont i rumpenstupen då då xD <3
    Ja, jag har också tänkt de orden, och nu ska de bannemig hjälpa mig att bli frisk!
    Massa kramar<3

    SvaraRadera