www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 21 mars 2011

5 things

5 saker ni inte visste om mig
-idé "snodd" från www.rilfarna.se ;D

Jag har aldrig flugit, första gången kommer bli med skolan till London. Amanda nämner att hon är flygrädd i DET HÄR inlägget, och jag hoppas att jag inte är likadan. Hoppas det går bra för dig Amanda! Dock vet jag inte om jag är flygrädd, eftersom jag aldrig flugit :P Det som verkar mest läskigt är starten och landningen :s

Jag byter ofta musiksmak och ändrar mig ofta när det kommer till favorit band, även om Green Day tog mitt hjärta direkt och kommer stanna kvar på plats #1 väldigt länge! :)

Jag har ingen direkt klädstil, jag tar på mig det jag tycker är snyggt. Ena dagen kan jag komma i tunika och leggins till skolan, andra dagen i bandtröja och ett par för stora jeans :P

Mina favorit ämnen i skolan är praktiska ämnen, till exempel Musik och bild. Annars tycker jag väldigt mycket om språk också, jag är lätt-lärd.

Jag sover för lite, men jag försöker att lägga mig senast 23 på kvällarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar