www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 16 mars 2011

Nattuggla

Kunde verkligen inte hålla mig borta från stallet idag, så följde med när pappa red Kallesson... Lite dumt kanske, frös röven av mig :( Inte det bästa man kan göra när man är sjuk.
Skall vara hemma i morgon med, men sen då är jag frisk har jag bestämt ! :
) Tjejkväll o grejer på fredag, vill man inte missa så jag sitter o dricker The just nu alldeles för sent på kvällen. Bra det.. :P Eller inte kanske.
I'm born this way haha. Lady Gaga - varsågod för den dolda reklamen, känner du för att skicka en check är det helt OK! ;) /Undertecknad..

...och Undertecknad har en ridlektion i morgon också, tror jag borde ställa in den eftersom jag har varit sjuk hela veckan... Och orkar jag inte vara i skolan orkar jag inte rida heller, så är det ju egentligen. Men eftersom jag skall gå på fredag så får vi se hur jag gör, jag kanske mår bättre i morgon eftermiddag! Då hoppas jag att jag skulle kunna orka i alla fall :)

Nu skall jag borsta tänderna och sova, slutspurten för att bli frisk nu.. Först kliar det i halsen, sen rinner det i ögon och näsa och ibland får jag feber. Efter det börjar jag hosta och sen brukar jag bli frisk. Jag är på hosta stadiet nu, hoppas det håller sig kort! Eller; det SKA hålla sig kort, menar jag :)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar