www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 22 mars 2011

Trassel wannabee

Aj .. har så jävulskt ont i axeln / nacken? Gör ont på sidan, från vänster sidan av nacken ner till själva axeln :( Vad fan har jag gjort???!! Det är så synd om mig just nu, buhu!

Fast dagen har varit jätte rolig! Underbar kväll med Maddiesson! Först åt vi på paprika. Eller ja, vi köpte maten på Paprika men sen ville Madde prompt äta utomhus så vi tog spårvagnen till Domkyrkan och åt utanför på nån random parkbänk :P Det var gott i varje fall!! Kanske inte det mest .. hrm .. glamorösa men vafan, det funkade! :D

Vi hade hämtat ut biljetterna innan, så vi åkte till Filmstaden och kollade på Trassel sv tal i 3D! SÅ HÄR!! bra var den! Mycket bra alltså! :) Man blir lite kär i Måns Zelmerlövs röst alltså...
Köpte en Hollywood meny (1 stor popcorn + 2 stora drickor) fast vi var så mätta så vi orkade inte äta upp popcornen. Det roliga var att vi var typ ensamma på bion, det var vi och 2 till :o FUNNY!! Tycker jag är otrolig sexig i 3D glasögonen, tycker ni inte? Snodde med mig dom från Bion, låt oss anta att man fick det. Eller tro det, eller hoppas kanske. Whatever.

Medan vi väntade på papput så gick vi in på Espresso House o jag köpte en latte! Känner mig som en riktig Kissie wannabee! Eller Dessie är det kanske som dricker latte varje morgon...? Det var rena rama rånet, 38:-, men det får man faktiskt unna sig ibland! :)

1 kommentar:

  1. Ja, det är en mycket bra film! Åh, vad gott med Paprika, de har ju lätt de absolut godaste salladerna. Brukar alltid mixa en egen, då får man ju precis det man vill ha? :)
    Du är grymt snygg gumman ;P
    Puss<3

    SvaraRadera