www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 20 mars 2011

assum weekend

Tänkte berätta dårå om helgen, som har varit den roligaste men absolut också jobbigaste på länge!! :D Tänkte försöka få till lite bilder också, men som jag har nämnt är bilderna väldigt stora så får se hur det blir ;)

Fredagen var super rolig, först skolan som var rätt OK. Sen hem och städade mitt rum. Det blev super fint! Damsugade och våttorkade golvet och så :) Fräscht!
Sen en suupersnabbis till stallet, gav Kalle medicin och borstade han noga medan betforen låg i blöt. Sen hem ännu snabbare och tjejkväll!!!
Vi var fyra stycken, Jag, Fillan, Heffan och Madde. Käkade Tacos, mumma! Och kollade på En Shopasholics Bekännelser! Den var jättebra, fast ... Madde däckade när vi precis hade börjat kolla på filmen! xD
Sen efter halva så åt vi Maränswiss, mums filibabba! :) Det är alltså glass, maränger, cholkadsås och grädde som man lägger i lager. Himlans gott, och lätt att göra.
Vi la oss rätt sent, så var gaaaaanska trött när Fillan väckte mig vid kvart i tio! Och det är ändå inte särskilt tidigt! :P
Åt en mumsig frukost, spelde lite wii och sen åkte vi till stallet Fillan och jag :) Kalle testade sitt nya schabrak och sitt fiiina fleecetäcke som han fick utav Fillan! Tack så jätte mycket!!
Vi gick herman rundan, och Kalle var pigg och glad! :)

Sen hem snabbt igen (mycket skyndande den här helgen) och duscha, klä på sig och lägga lite spackel i ansiktet ;) Jag är inte mer än mänsklig jag heller..
(satan!! jag hittar inte överföringssladden till datorn så jag kan lägga in bilderna!!! var har jag lagt den??!!)
Partyt var jättekul, åt en jättefin tre rätters middag bestående av en laxröra på ett gott bröd, fläskfilé och en risröra med bacon, ris och tomat. Efterrätten var en äggtoddy med päronkonjak, kaffe, florsocker och kakao. Mums!! :D

Spenderade kvällen med Tomas, mycket roligt!:D Blandade drinkar och pratade en massa, dock innehöll hans mer alkohol än vad mina gjorde ;). Ett exempel:
Vodka & Scweppes vs Cola, Apelsinjuice & Scweppes.
ni får själva gissa vad som blev godast. :P
(har fortfarande inte hittat sladden???!!!)

Ja, det var väl det.
Har fortfarande inte hittat sladden!! Bilder kommer när jag hittat den :s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar