www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 10 mars 2011

......

.. och det snöblandade regnet fortsätter att falla ner över oss. Så jävla dålig har dagen varit, fy helvete!!

Kom till stallet vid 16:25 direkt från bussen, och red Ada på lektion. Gick inte så bra, hon var väldigt springig. Sen red jag Kalle efter det, veterinären kommer på söndag och skall besiktiga han igen, bara att hoppas på att han är frisk, lilla vännen.. :/

Pappa köpte med hem Mc Donalds så har nyss ätit i rekordfart, senast jag åt var en macka vid 4 och innan det lite skolmat och ingen frukost. Jag har lätt för att slarva med maten, äter inte så "mycket" som jag borde...
Hinner aldrig med det om jag åker till stallet direkt efter skolan, man blir ju kvar en bra stund o så glömmer man att äta; man blir så hungrig så man tillslut inte känner av känslan. Och när man väl äter äter man för fort och för mycket ;) Det är jag i ett nötskal när jag är stressad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar