www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 16 mars 2011

Onögdigt inlägg.

random inlägg om..
F A V O R
I T . F Ä R G E R
~ Brun ~
~ Rosa ~
~ B ~
~ Röd ~
~ Grön ~
~ Gul ~

..jag gillar kort sagt de flesta färger :) Men bara om de är i fina nyanser! Och om det inte skär sig.. skrikiga jobbiga färger ÄR INTE OK xP
just sayin.


Rosa och Grå är snyggt ihop.
ß och Rött också, om de är i rätt nyanser.
Jag älskar ßrun och Rosa :) gulligt!
(psst! kolla fjärilarna på bilden! sååå fina ju!)
Lila och Gul påminner mig mycket om Bingolotto :o Eller om det kaffet, Löfbergs lila?

r a n d o m . i n l ä g g . som . f a n . m e n . d e t . v a r . o t r o l i g t . k u l . a t t . g ö r a xD

R ött
O range
G ul

G rön

B lå
I ndigo
L ila
Rog G. Bil lärde mig regnbågens alla färger när jag var liten ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar