www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 15 mars 2011

En funderare

Funderar starkt på att anmäla mig till stav göteborgs varvet, för jag har ingen som helst lust att springa! ;) Man kan gå antingen 7km eller 10km, och man får ju alltid rört på sig i alla fall! :D
Ska ni springa/gå göteborgsvarvet i år? Har ni gjort det innan? :)

Hoppas verkligen att jag är på bättringsvägen nu snart, varken orkar vill eller hinner vara sjuk nu, så mycket som händer. Skolan måste ha sin del av min tid, Kalle skall skrittas 1 h och 30 min varje dag som jag vill och måste ge honom.
Sen skall vi inte tala om GT försäljningen och annat skit. Funderar seriöst på att sluta sälja GT, jag hinner verkligen inte. Jag har inte tid! Dock har jag ju avsagt min månadspeng till Kalle så har ingen inkomst då under höst vinter och vår men jag får väl försöka hitta nått annat som inte tar lika mycket tid..
Hojta gärna till om ni har nått tips! :)

1 kommentar:

  1. Om du vill anmäla dig ska du göra det, själv ska jag inte springa GBG-varvet. Jag och pappa har pratat om att göra det någon gång, men jag tror aldrig att de kommer bli av. Föredrar att springa typ 5 km, 21 km är nog liiite för långt xd

    Krya på dig vännen <3

    SvaraRadera