www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 2 mars 2011

Mina "MÅSTEN"

-Min ridhjälm
Använder den jätte mycket, går inte utanför spiltan med Kalle om jag inte har någon hjälm, samma om jag går med någon som rider. Din hjälm kan vara skillnaden mellan liv och död.
Känner mig otroligt naken om jag inte har min hjälm på mig när jag exempelvis är ute och går med Kalle :)

-Mitt headset till mobilen
Okey, det här var kanske inte lika nödvändigt. Men jag har alltid det i fickan, vart jag än går ! :) Använder det inte varje dag, men vill ändå ha med mig det.

-Att gå runt när jag borstar tänderna
Kan verkligen INTE stå still när jag borstar tänderna! Det går bara inte, helst sjukt :o Jag har alltid en vända som jag går (från badrummet in till mitt rum och tillbaka, runt runt runt) eller så går jag någon annan stans. Jag KAN inte stå still! :P

1 kommentar: