www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 3 september 2011

Dröm och Glöm

Nu har jag varit i stallet på förmiddagen, Kalle fick vara i hagen medan jag jobbade. De är lite kort om folk nu när Nisse och Gunilla är i Grekland så jag fick jobba  caféet. Rätt roligt, men stressigt.
Min frukost och lunch blev pommes frittes och cola. Inte bra, inte alls. Min mage kommer strejka, så får allt gå ner och äta något viktigt nu.. Inte för att jag varken orkar eller har lust att vara nyttig men ändå... (varför skulle jag, everythings all fucked up i alla fall)

I kväll blir det Liseberg, hoppas Madde svarar annars får jag damp på henneeeehh!! Hennes nummer går inte att ringa till, blir galen! :P
Om hon inte svarar får jag alltså ta till grövre metoer; visa bild som kanske inte är den snyggaste hahahahahaha!!! BFFs <3

Muhahha nu blir dom arga på miiig!! BFFS madde murvel o jag xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar