www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 28 september 2011

Onsdag

God kväll lovers!
Hoppas ni har haft en underbar dag utan allt för många komplikationer.
 Har varit en febril mattenörd i dag och gjorde 'svarta sidorna' i matteboken. Min mattelärare fick hjälpa mig jättemycket men jag fattade tillslut och det är ju det som räknas antar jag?
 Hade särskilt problem med en som tog jäääättelång tid vilket resulterade i att jag missade bussen. Men eftersom jag har en väldans snäll lärare så fick jag skjuts utav honom! Vielen dank!

Nu på kvällen har Lotta masserat kalle. Efter vad jag förstod så gillade han det, stod och sov en stund också faktiskt! Han har ju dessutom en tendens att kicka om han känner osäkerhet med hans bakben men det gick super och jag är väldigt lättad! Lotta visste om detta innan så hon var försiktig.
 Red en halvtimme i manegen efteråt också. Tog fram en bom och red över ganska många gånger i skritt och trav. Kalle är ju som de flesta vet bom/hinder rädd så det jobbar vi med konstant.

Nu skall jag nana kudden tänkte jag!
Ny dag i morgon, då blire lektion för Mikael. Tagga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar