www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 5 september 2011

O herre jösses...

Äntligen hemma från skolan, bort från stressen.. Hade panik över en engelska text som jag trodde skulle skickas in iDag som jag varit desperat med att få klar, fått massa hjälp av Jay i ren panik och så skulle vi tydligen läsa upp den nästa lektion???!! Lifes a bitch...
Har nyss fått reda på att vi skall göra klart kap 1 i Matten tills den 28e också, och någon svenska sak. Blir sjukt stressad bara jag tänker på det.. Och då skall vi inte prata om tyskan. Fy fan! Tyskan tar död på mig, hatar grammatik för jag kommer aldrig ihåg reglerna...
MEN DÅ KOMMER VI ÅTERIGEN TILL DET DÄR-- MÅR DÅLIGT ÖVER ATT JAG TYCKER JAG HAR DET JOBBIGT EFTERSOM VISSA HAR HAFT DET SÅ JÄVLA FUCKING VÄRRE...

Blir en sväng till stallet också. Fick reda på i går att hovslagaren inte kommer komma förrän på Onsdag så vi får fortsätta gå i två dagar till! :) Man kan väl egentligen säga att Kalle har sin sommarsemester nu, dock ofrivilligt men whatever. Så ligger det till i alla fall.



Nu skall jag dyka in i läxornas 'underbara' värld. See you around guys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar