www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 11 september 2011

Söndag 11 September

Hejsan hejsan!
Idag har jag inte gjort sådär himla mycket. 
 Gick upp klockan halv nio i morse för att en timme senare åka till kyrkan. Har anmält mig som Ung Ledare för detta årets flock konfirmander! Dock har jag inte fått någon grupp att vara i, utan jag kommer hjälpa till där det behövs och åka på olika ledarutbildningar! 
Skall faktiskt bli riktigt roligt, första uppgiften är att åka med på ett läger med Onsdagsgruppen om två veckor. Lägren är ju utan tvekan det roligaste med att vara konfirmand, så jag hoppas de uppskattar det!
 Hade egentligen velat vara med i Sommargruppen och åka på Sommarlägret (vilket var sjukt roligt när jag själv konfirmerades) men det kanske jag får chanse att åka på nästa omgång! :) Då är det 98orna som konfirmeras.
I alla fall.
 Mamma skulle ut och tömköra Kalleman nu på eftermiddagen så hon lär vara hemma närsom. Kände att jag inte riktigt orkade med att åka ut till stallet idag, är så sjukt trött så vet inte var jag skall ta vägen känner jag. Men men. Blir att försöka plugga lite och sen sova antar jag. Roligare blir det inte! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar