www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 21 september 2011

Seg dag

Har åkt närmare två mil med Madde på hennes moppe idag. Jisses... När vi åkte till skolan i morse ösregnade det, och vid färjan insåg jag att min väska var in i bänken blöt. Har macbooken där i, så blev lite stressad alltså! Inte så roligt med fuktskador på skoldatorn. Men som en räddande ängel dyker min mentor upp i sin bil bakom oss, och han var snäll och körde min och Maddes datorer till skolan! Jonas är schnäll! 

Var i kyrkan och träffade konfirmander och nu på kvällen har jag varit i stallet. Orkade inte riktigt så blev 40 minuters halvdan träning. Han tycker det är lite jobbigt att arbeta så han slänger gärna med huvudet när han håller på att bugga muskler. Men det försvinner efter ett tag! :)
Nu skall jag ha en hot date med min kudde! rawwr! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar