www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 29 september 2010

100 inlägg!

HÖR UPP NU, folket!
Detta är mitt 100de inlägg! Det innebär alltså att jag delat minst 100 händelser i mitt liv med er. Det låter rätt bra ;)


Idag har veterinär Hanna Tolge vaccinerat Kallesson! Han tyckte först det var lite läskligt å obehagligt, men han kom över det rätt fort! Jag och Mackan gick ut med Kalle en stund efteråt. Eller ja. jag och hästen gick, Markus red :) Härligt, härligt! Barbacka i bara grimma och grimskaft. :)


Idag pluggade jag lite i stallet också. Har börjat läsa Shakespears Romeo and Juliet, jag gör nämligen ett författarportätt i svenskan. I redovisningen ingår ett skriftligt arbete och ett muntligt.
Har förresten matte utverdering i morgon... Kan bli kul, kan nada... -.-

/Hohanonnone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar