www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 11 september 2010

Redovisning avramlingar

Tänkte göra en kort version av en redovisning på ofrivilliga pardelningar som skett mellan mig och .. that's right; Kallesson!
Ofrivillig pardelning 1:
Hoppning! Red igen på en lektion för ett halvår sen eller nått sånt. Skulle hoppa :) Gick rätt bram tills han säger; "Nä! Vill inte hoppa det hindret!!". Han går åt vänster och jag åt höger! xD Sån där klassisk avramling. ^^
Ofrivillig pardelning 2:
Barbacka! Kanske att detta inte räknas helt som en avramling, mer som en .. öh .. "Glida ner -ramling!" Var så varmt ute så red i manegen barbacka. Först skrittade och travade vi bara :) Tror K tyckte jag var lite tråkig, han fick ju inte springa!! Så tillslut fattade jag mod och gjorde en galoppfattning. Tada! Det var kuul. säger Kalle, och gör nått glädjesprång! Och DÄR hamnade jag i marken :]
Ofrivillig pardelning 3:
Uteritt. Skrev om det för ett par dagar sen. Här var det verkligen par DELNING! Red in i ett träd, och jag stannade kvar i luften emdans hästen fortsatte framåt. Lyckat, Hanne, lyckat!

Gjort en sån där "Hanne" sak nu i kväll också. Tycks?? :]


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar