www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 20 september 2010

Min dag i ord

Vaknade 20 minuter innan bussen gick i morse; bra jobbat! Har tur som har en otroligt snäll papput som kunde köra mig ner till tha buss :)

No - Håller på o arbetar med kroppen ;)

So - Efterarbete val 2010

LUNCH - Köttfärsbiffar, sås o pot! Jummy! :)

Tyska - Der Bischof stirbt in der Nähe ... xD

Ma - Läste, alltså Matte i teorin på ett ungefär ^^


Sen kom jag hem vid 15:00, gjorde No i 90 (!) minuter .. förstår inte hur jag orkade xD Kallesson fick stå idag, han har ändå gått i en vecka nu.

Och för ovanlighetens skull plockade jag även ut disken, that's good för att vara mooi :)


Nu skall jg sitta vid datorn en stund, sedan läsa boook. Harry Potter and the prisoner of Azkaban, å yes it's in english. Har bok redovisning i engelskan den 28e så behöver bli klar snart för att få till en så bra redovisning som möjligt ;D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar