www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 22 september 2010

Soft dag :)

I dag har det varit en rätt lugn dag, hade engelska, svenska, studiepass och (valfri) syslöjd idag :) Gjorde klart mitt mobilfack, det är blått i fleece med blå "kanter" eller hu man säger x)

Sen åkte jag till stallet, var där vid 6. Ovanligt nog (eller inte) så stötte jag på Jossi och Melinda i sadelkammaren.. Ovanligt, som sagt! ;D Kalle posade glatt framför kameran när förut nämnda tjejoorr fotade mig och Fillan i paddocken! Jag har en riktig linslus, hihi :)

Papput red Inter idag, I vuxen 1an. Gick tydligen bra! Såg inte när han red, för jag pluggade i cafét samtidigt! Är klar med planeringen för engelskan nu, som skall vara klart senast fredag nästa vecka! Klapp på axeln, tycker jag :)

1 kommentar:

  1. Bra jobbat med läxorna idag gumman, alltid skönt att få saker gjorda i tid ;)
    Puss<3

    SvaraRadera