www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 12 september 2010

Jump, honey, Jump!

Idag har jag och ängeln hoppat! Tog visserligen bara ett par skutt, men å andra sidan tillbringade vi första halvtimmen med att, gemensamt jag och hästen, flytta på bommar, höja/sänka hinder och flytta sockerbitar. Hästen min var superduktig! Sista hoppet så höjde mamma en ganska bra bit, så det blev runt 60, alltså mer än vad vi hoppat tidigare. Jag var nog mer osäker än Kalle, för han hoppade som han inte hade gjort något annat i hela sitt liv! Kalle kan visst!
I'm a copycat, så jag skriver upp mitt "schema" för nästa vecka :]
Måndag: skola, stallet och antagligen har jag massa skolarbete att ta igen..
Tisdag: skola, stallet
Onsdag:skola, pappa rider :)
Torsdag: skola, jag rider i U3
Fredag:skola, mackan rider Molly i B2 :d
Lördag: Till mormor som fyller 74!! ;D
Söndag: GÖTEBORG GALOPP

2 kommentarer:

  1. hrmm... åker ni ner till mormor på lördan..? Vi andra åker på fredan... :-p
    //Marie

    SvaraRadera
  2. Fan vad härligt, jadå, Kalle kan allt hoppa om han vill.
    Tack så mycket för din kommentar, nu fan ska jag fixa det här.
    Fullt upp hela veckan verkar det som?
    Hoppas du har det bra!
    Puss<3

    SvaraRadera