www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 27 september 2010

Huvud axlar knä å tå ;)


"Kofp und schultern knie und zehe, knie und zehe. Kofp und schultern knie und zehe, knie und zehe. Augen, ohren nase mund und hals. Kofp und schultern knie und zehe, knie und zehe."

Där har du min, Julias och Amandas tyska version på "huvud axlar knä och tå" ;) Idag har 8or och 9or nämligen lekt språklärare. Vi har undervisat åk 0-6 om kroppen och kroppsdelar! Trevligt, trevligt. Dock var jag jävligt trött när jag kom hem, är det så jobbigt att vara lärare!?
...................................................Sötnos Lille Skutt får stå för bilden :) <3



2 kommentarer:

  1. Jäklar vad bra du verkar vara på tyska då, jag fattar inte hur jag fick mitt mvg och nu på gymnasiet tror jag att jag knappt kan få mer än G xd

    SvaraRadera
  2. Linn läser tyska nu - ska lära henne denna fina sång! =)
    //Marie

    SvaraRadera