www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 30 januari 2011

Crosstranier träning


Är riktigt motiverad till att gå ner ett par kilon till alltså, ridningen gör super mycket men det krävs nog lite utanför också tänker jag.
Sen jag började med Kalle har jag gått ner runt 5 kilo och det är ju ett par kilon minus ;D Yeaay! Det som är så bra med att gå ner långsamt är att det inte är lika lätt att gå upp igen, till skillnad från om man rasar 10 kilo på en månad på nån konstig diet. När man slutar med den dieten går man nästan alltid upp i vikt igen. Not that fun, så vi kör sakta med säkert! xP
I och med att jag inte red idag (hade konfa träff från 10-14 30) så var jag verkligen HYPER aktiv xD Klättrade nästan på väggarna :P Körde i alla fall 8 minuter i Crosstrainern, förjävla jobbigt alltså :O Min puls var på 140, jisses. Efter det så gjorde jag (faktiskt!) 10 armhävningar (på knäna 8) men i alla fall!) och sen var jag så svettig så jag fick duscha haha. Kändes bra, hur som helst. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar