www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 29 januari 2011

Härlig dag ♥

Idag red vi i manegen, tänkte rida ut men det var så halt så vi fick strunta i det.. :( Men det gjorde inget, red kanske 45 minuter med mycket trav (mycket, alltså) och en del utan stigbyglar. Han var superduktig, inte ridit på en vecka men han kändes fin och det bästa är väl att han inte alls är så fjompig som han kunde vara förut längre. Härligt! A-C påpekade att han hade fått "filéer" på i halsen, att han har fått bra muskler alltså :D Glad blir man av att höra det! ♥ Skönt att han inte gått ner i vikt, också, denna vintern, tydligen så hade han problem med det innan. Han har bara gått med regn täcke hela vintern, och han får inget kosttillskott heller så det var ju bra! :) Skönt!

Nu när jag kom hem har jag städat ur min ryktlåda (diskat allt innehåll och så) för den var rätt svinig x'D Men nu ser den mycket fräschare ut :) Tog bilder så jag kan visa, fast har dem på mobilen så får ladda in dom sen.

Nu skall jag käka tänkte jag, pappa har gjort Fiskgratäng och mos ♥ Hungrig som en Kalle som känner doften av godis! x) /MOI

1 kommentar:

  1. Härligt att ridpasset gick bra, och mums med fiskgratäng. Själv åt jag stekt strömming med potatismos till lunch, och nu ikväll ska jag äta sushi namnamn :D

    SvaraRadera