www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 15 januari 2011

Saturday night

Känner mig helt slutkörd, tror dessutom det är en förkylning på väg. FÅR INTE SKE!
Nu skall jag knarka promenader, cvitamin och vatten de närmaste dagarna känner jag..
Nu är det skola en vecka, sen prao hos Hannah Tolge (Kalles veterinär) varvat med Alleby. Sen ett par veckor till och sportlov. Kommer fan inte hinna med någonting den här terminen xD Vi har ju dessutom carbarén, påsklovet ett antal studiedagar och london resan också. My God.
................................................
Vi får väl se hur det går ;)
Ikväll blir det chilla och feting chipsa .. typ. öh .. aa. Vad skall ni ha för er i kväll? ;]


3 kommentarer:

  1. sv: okej, vem har du som hovslagare? :)

    SvaraRadera
  2. Jag ska äta godis ikväll, mumma säger vi om det!
    Puss<3

    SvaraRadera
  3. sv: okej! jag har också joakim! :)

    SvaraRadera