www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 31 januari 2011

Fina Heeesten! ♥

Foto: Melinda Berg, tack! :D
Var i stallet vid 16:15 idag, tidigt för att vara jag :P Red i stora, och Ridningen gick super idag! Han var jättefin, och gick på som bara den :D ♥ Vi travade mycket, och när "spärren" släpper så går han bara där, arbetar och är mjuk :) Myshäst ♥ Red kanske i 75 minuter eller något sånt, lite svettig var han allt! Mest runt öronen och på halsen haha *intressant fakta* x)
Sen skulle vi hem, jag och Madde som var med mig. Ingen kunde hämta så vi gick till bussen.. Hehe. Eller ja, vi hann nästan ända till bussen innan en tjejs farmor och farfar kände igen oss och körde oss hem :D (De bor där vi bor) Snällt! Så slapp vi ta bussen, fast vi gick ju hela allebyvägen. Så idag har jag rört mig i runt 2 timmar ;D Trevligt! ^^,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar