www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 25 januari 2011

"Vilka bloggar följer jag??"

Har fått en fråga om vilka bloggar jag följer, här kommer svaret!
www.josefinebergling.blogg.se
www.rilfarna.blogg.se
www.farbeyondthestars.blogg.se
www.pegasussnowie.blogg.se
www.livetmedpoonny.blogg.se
www.egoinas.se

Dessa bloggar är de jag följer regelbundet, alltså som jag läser vare dag. Jag läser alla andras någon gång då och då, när jag har lite mer tid och kommenterar ofta rätt mycket då :)

Ha det göttans!

1 kommentar:

  1. weii våran blogg :DDD <3
    -
    sv: det är klart att problemen är frustrerande för de som har de, så är det ju med alla problem. men det jag menar är att det finns ju de som har ÄNNU svårare & värre problem, jag tycker att de borde välja ut de som är absolut värst..

    SvaraRadera