www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 19 januari 2011

Mongologic

Klockan är just nu kvart i elva, jag är dödstrött och skall göra klart det sista på min tyska-läxa. Bra timeing!! Well done well done.. Menmen, snart klar och sedan sängen! Funderar på att äta nått också.. *tänka tänka* Jo så får det bli. Måste ner och hämta nått att äta xD

Jag och Kalle hade skilda åsikter om saker och ting idag. Jag tyckte han skulle jobba, det tyckte inte han... Det hela började med att han sprang runt med huvudet flängande upp och ner. Galoppfattningarna funkade inte och ställningen eller formen skall vi inte prata om. Tillslut blev jag så trött på't så bad mamma komma in. Då började jag RIDA, jobbade mycket på att verkligen få ihop han och på galoppfattningarna. Blev dösvett, Kalle också! Red i typ 1 och en halv timma; This girl aint givin up!!

Nu skall jag göra läxan,
puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar