www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 2 januari 2011

r a n d o m

Visste du att Julia Kobsa är kär i mig, fast jag är kär i Belinda Bensby En dag när Nummerupplysningen och jag var på promenad så försökte Maja Langemo våldta oss båda!
Då ringde jag Embla och hon kom direkt.
Igår när jag duschade så ringde Matilda Svensson på min dörr och ville att
hon och jag skulle leka med dockor, men jag kunde inte
för jag skulle ha sex med Maria om två minuter.
Förra veckan när jag dammsög mitt rum så låg Sanna under min
säng
och strulade med Int Kundservice nu orkar jag inte berätta mer för jag och Colin ska
leka indianer.

Hahahaha jisses.. xD

Gör såhär:

Ta fram kontakterna på din mobil och bläddra igenom,
stanna sedan slumpvis och fyll i det namn som kommit fram. :

2 kommentarer:

  1. Visste du att Rakel är kär i mig, fast jag är kär i Mimmi En dag när Hugo och jag var på promenad så försökte Felix våldta oss båda!
    Då ringde jag syster och hon kom direkt.
    Igår när jag duschade så ringde John på min dörr och ville att
    han och jag skulle leka med dockor, men jag kunde inte
    för jag skulle ha sex med linn om två minuter.
    Förra veckan när jag dammsög mitt rum så låg bdb under min säng
    och strulade med Helena nu orkar jag inte berätta mer för jag och Vendela ska leka indianer.

    SvaraRadera