www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 20 januari 2011

Fyspass & Ridning



Idag har jag varit duktig! Först fyspass i skolan, vi körde "springa 660m i maxfart" dvs idioten först 3 ggr, "sprinta och jogga tillbaka" 3x3 ggr och en ännu jobbigare idioten 3ggr xD Man skulle springa vägg-vägg vilket är 18 meter. Var slut som fan efter det, men jag gjorde allting och för ett halvår sen hade jag varit typ död i mitten av passet! x)
sen så skulle resten av klassen (inte jag .. jag menar come on!!) göra 100 armhävningar.. Hahahaha!! Jävlar. Försökte iaf; kom till 10. Lyckat. MED KNÄNA.

Ridlektionen gick väl också helt OK, hade Marie och vi hade markarbete/ hoppning :) Det var kul, Kalle var PIGG och ville rejsa runt lite ibland eller så haha x'D Pigg powniie!
Nu skall jag käka kvällamauuuut och duscha, sen blir det sängen är förjävla trötter alltså.Just nu i mina högtalare: St Jimmy - Green Day

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar