www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 25 november 2011

Boulevard of Broken dreams

Hejsan,
jag heter Hanne och jag lyckas alltid bli sjuk på sämsta möjliga tidpunkt.

Okej. Here's the deal, jag har varit tvungen att ställa in 3 saker i dag och i morgon för att jag blivit förkyld. Det var inte tanken när jag gick upp i morse..

Lyckades i alla fall hålla det någolunda i schack hela skoldagen. Skulle ju köra live med några grabbar från klassen inför ... ja inte jätte många men känslan är ändå den samma! Det är något speciellt med att stå på scen eller överhuvud taget spela för andra, jag glömde helt bort att jag inte mådde bra för det är en sån energikick!! :-)

När jag kom hem tog jag lite Kan Jang, sovde ett X antal timmar och nu hoppas jag på ett mirakel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar