www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 12 november 2011

Det är kallt när det är kallt!



















http://www.fotoakuten.se/

Usch vad det börjar bli kallt nu. Vaknade i Fredags och möttes av frost utomhus. Har inget emot kyla så länge det inte blåser eller blir is på vägarna. Snö är dock mysigt när det inte är slask eller bara is, och sållar man bort dessa tillfällen hade vintern varit en drömtillvaro! Dessvärre består ju vintern mer eller mindre av de mindre bra tillfällena.. Suck...

Något som lyser upp min tillvaro för tillfället är i alla fall att det är KM i dressyr i morgon som jag är anmäld till. Jag och Kalle skall vara med i LB:1 i KM men jag satsar på att komma över 50 %. :-)
Förra året fick jag 50% i Lc men bara 34% i LB eftersom Kalle blev trött och orkade inte. Så detta året rider jag bara en klass.
Har gett Kalle ett bad för en gångs skull idag och putsat diverse läder, är sjukt taggad inför i morgon!! Mamma sötnos var så jätte snäll och köpte en kavaj åt mig också! Tänkte köpt en själv begagnat men det behövde jag inte. Tack!!

Nu skall jag fira lördag i min ensamhet.
Yippie kayey motherfuckers!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar